Vermageren of dieten wegens overgewicht ? Lees hier info over diëten, tips bij het vermageren, recepten, nieuws, artikelen en meer ...

Vermageren Tips - Laatste Nieuws

Een bekende Thuis-actrice komt vandaag langs in de studio van ATV. - Showbizzsite.be

2010-03-11
Een bekende Thuis-actrice komt vandaag langs in de studio van ATV.Showbizzsite.beU kent haar vooral van Thuis, maar vandaag gooit ze het over een andere boeg en geeft ze dieettips. Sally-Jane schreef immers mee aan het boek 'Maandag ...

Borstkanker: aspirine verhoogt overlevingskans met 71 procent - jojoclub-afslanken.com

2010-02-18
jojoclub-afslanken.comBorstkanker: aspirine verhoogt overlevingskans met 71 procentjojoclub-afslanken.comVrouwen met borstkanker kunnen hun overlevingskans met 71 procent verhogen als ze 3 à 5 keer per week een aspirine slikken. Ook verlaagt het de kans dat de ...and more »

Het Nieuwsblad - Dieettips à la Gaga

2010-02-19
Dieettips à la Gaga. Dieettips à la Gaga; Lady Gaga heeft veel over om haar figuur te behouden. Dieettips à la Gaga. Bijschrift wordt geladen... Vorige; Volgende. Lady Gaga volgt strikt dieet om in vorm te blijven. ...

Voeding informatie, afvallen, gezond leven en dieettips ...

2010-03-05
Ingevroren groenten zijn vaak voedzamer dan de groenten die in de supermarkt verkrijgbaar zijn. Voorwaarde is wel dat de groenten direct na het oogsten ingevroren worden.

Voeding informatie, afvallen, gezond leven en dieettips ...

2010-03-10
Het ei mag weer terug op het dagelijkse menu. Althans als het aan onderzoekers van de Manchester Metropolitan University ligt. Volgens de onderzoekers kun je eieren zelfs 'superfood' noemen.

Voeding informatie, afvallen, gezond leven en dieettips ...

2010-03-03
Het eten van veel ongekookte groente en vers fruit vermindert het risico op het krijgen van een beroerte. Dat blijkt uit een onderzoek van Linda Oude Griep van de Wageningen University.

Voeding informatie, afvallen, gezond leven en dieettips ...

2010-03-03
Een vegetarische voeding beschermt het lichaam beter tegen allerlei ziekten zoals botontkalking dan een vleeshoudende voeding. Dat blijkt uit een studie van biometricus Peter Deriemaeker en enkele collega's van de Vrije Universiteit ...